پرش به محتوا
Home » قرص سایتوتک برای سقط جنین

قرص سایتوتک برای سقط جنین

قرص سایتوتک برای سقط جنین %%sep%% قرص برای سقط جنین و پریود شدن %%sep%% قرص سقط جنین در نیم ساعت %%sep%% بهترین زمان مصرف قرص سایتوتک

قرص سایتوتک برای سقط جنین

قرص سایتوتک برای سقط جنین یک داروی نسخه‌ای است که به عنوان یک پیشگیری برای جلوگیری از زخم‌های ناشی از NSAID و به عنوان ختم بارداری استفاده می‌شود. سایتوتک ممکن است به تنهایی یا همراه با سایر داروها استفاده شود. خرید قرص سقط جنین خرید قرص سایتوتک قیمت قرص سایتوتک خرید قرص سایتوتک در مشهد اصفهان شیراز رشت قزوین

خرید قرص سایتوتک

خرید قرص سایتوتک  

  • نام انگلیسی: Misoprostol
  • نام تجاری: Cytotec سایتوتک

قرص سایتوتک یا میزوپروستول؛ یک داروی رایج برای درمان زخم معده است که موجب سقط جنین نیز می‌شود. امروزه از سایتوتک بیشتر برای سقط جنین استفاده می‌شود و کاربرد کمتری برای درمان زخم معده دارد. این دارو دسته پروستاگلندین‌ها قرار دارد. از دیگر کاربردهای قرص و شیاف سایتوتک می‌توان پیشگیری از زخم های‌گوارشی، القای سقط، القای زایمان و ایجاد زایمان زودرس، کنترل خونریزی‌های پس از زایمان و… را نام برد. استفاده از این دارو پس از مشاهده‌ی علائم بارداری و فقط با تجویز پزشک امکان‌پذیر است.

مواد سازنده قرص سایتوتک قرص سایتوتک برای سقط جنین

قرص سایتوتک حاوی 100 میکروگرم یا 200 میکروگرم میزوپروستول، یک آنالوگ مصنوعی پروستاگلاندین E1 است.

میزوپروستول حاوی مقادیر تقریباً مساوی از دو دیاسترومر ارائه شده در زیر است که انانتیومرهای آنها با (±) نشان داده شده است:

https://womanghors.com/buy-abortion-pills/

میزوپروستول یک مایع چسبناک محلول در آب است.

مواد غیرفعال قرص‌ها روغن کرچک هیدروژنه، هیپروملوز، سلولز میکروکریستالی و گلیکولات نشاسته سدیم هستند.

مقدار و نحوه مصرف قرص سایتوتک برای سقط جنین

دوز خوراکی توصیه شده Cytotec برای بزرگسالان برای کاهش خطر زخم معده ناشی از NSAID 200 میکروگرم چهار بار در روز همراه با غذا است. اگر این دوز قابل تحمل نباشد، می‌توان از دوز 100 میکروگرم استفاده کرد. Cytotec باید در طول مدت درمان با NSAID طبق تجویز پزشک مصرف شود. قرص سایتوتک باید همراه با غذا مصرف شود و آخرین دوز در روز باید قبل از خواب باشد.

قیمت قرص سایتوتک

 

قیمت قرص سایتوتک  

 

عوارض جانبی احتمالی قرص سایتوتک چیست؟ قرص سایتوتک برای سقط جنین

سایتوتک ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کند که این عوارض عبارتند از:

  • ناراحتی شدید معده یا اسهال
  • احساس تشنگی یا گرما شدید
  • عدم توانایی ادرار کردن
  • عرق کردن شدید
  • پوست گرم و خشک

اگر هر یک از علائم ذکر شده در بالا را دارید، فوراً کمک پزشکی دریافت کنید.

شایع ترین عوارض جانبی قرص سایتوتک عبارتند از:

  • اسهال
  • دل درد
  • حالت تهوع
  • ناراحتی معده
  • ایجاد گاز در بدن
  • خونریزی واژینال یا لکه بینی
  • قاعدگی شدید و گرفتگی‌های قاعدگی شدید

در صورت داشتن هر گونه عارضه جانبی که شما را آزار می‌دهد یا از بین نمی‌رود، به پزشک اطلاع دهید.

قرص برای سقط جنین

قرص برای سقط جنین

 

اخطار درباره سایتوتک

تجویز قرص سایتوتک (میزوپروستول) به زنان باردار می‌تواند باعث نقص مادرزادی، سقط جنین، زایمان زودرس یا پارگی رحم شود.

پارگی رحم زمانی گزارش شده است که سایتوتک در زنان باردار برای القای زایمان یا القای سقط جنین تجویز شده است. خطر پارگی رحم با افزایش سن حاملگی و با جراحی قبلی رحم، از جمله زایمان سزارین افزایش می‌‎یابد. زنان باردار نباید برای کاهش خطر زخم ناشی از زخم معده از داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAIDs) مصرف کنند.

قرص سایتوتک نباید برای کاهش خطر زخم های ناشی از NSAID در زنان در سنین باروری استفاده شود، مگر اینکه بیمار در معرض خطر بالای عوارض ناشی از زخم معده مرتبط با استفاده از NSAID باشد.

قرص سایتوتک اصل امریکایی

 

قرص سایتوتک اصل امریکایی

 

بهترین زمان مصرف سایتوتک

 زمان مصرف سایتوتک باید براساس نکات زیر تعیین گردد:

  • طی 2 هفته قبل از شروع درمان، آزمایش بارداری منفی داشته است.
  • قادر به رعایت اقدامات موثر پیشگیری از بارداری باشید.

بهترین زمان قرص سایتوتک در روز دوم یا سوم از دوره قاعدگی طبیعی بعدی است.

فروش قرص سایتوتک بر عهده داروخانه‌های متعدد اینترنتی و حضوری در سطح کشور است که پس تجویز پزشک می‌توانید دارو را از آن‌ها خریداری نمایید.

قرص سایتوتک واژینال

یکی از انواع روش‌های سایتوتک به صورت واژنی است. برای مصرف دارو به این روش ابتدا باید ادرار کنید و با دستان شسته ۳ یا ۴ قرص سایتوتک را درون واژن قرار دهید. برای اثر بهتر دارو، به مدت 30 دقیقه دراز بکشید. دقت کنید که در صورت داشتن سابقه‌ سزارین، جراحی رحم و سابقه‌ بارداری، احتمال پارگی رحم با سایتوتک واژینال افزایش پیدا می‌کند.

خرید قرص سایتوتک در داروخانه با تجویز پزشک امکان پذیر است. بنابراین خودسرانه کاری نکنید که یک عمر پشیمانی برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین روش استفاده سایتوتک

بعترین روش استفاده از سایتوتک، روش خوراکی آن است که احتمال پارگی رحم را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. برای استفاده دارو به این روش به منظور سقط جنین، پزشک از شما می‌خواهد که بتدا دهان خود را خیس کنید و سپس 4 عدد قرص را بین لثه و دندان خود قرار دهید. 30 دقیقه صبر کنید.

Use of Medication Abortion

در صورت خشک شدن دهان به خاطر حل شدن قرص سایتوتک، از نوشیدن آب خودداری کنید. پس از 30 دقیقه باقی مانده قرص‌ها را قورت دهید و دهان خود را با آب فراوان بشویید.  دقت داشته باشید که پس از مصرف قرص باید آب زیادی بخورید و غذاهای مقوی با طبع گرم میل نمایید و تا حد امکان استراحت کنید.  دوز بعدی قرص را 3 الی 4 ساعت بعد مصرف کنید. پس اینکه 12 عدد قرص را در طی سه وعده مصرف کردید، خونریزی در بدن شما رخ خواهد داد.

misoprostol (Rx)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *